چه درمان است برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان است برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیهچه درمان است برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه؟ همانطور که همه ما می دانیم که رژیم غذایی و عادت زندگی سالم می تواند کمک به بیمار بیماری کلیوی بهتر زندگی می کنند اما تنها در یک عادت سالم بستگی دارد و خوردن برخی از داروهای تجویز شده می تواند توسعه وضعیت بیمار نمی کند زمانی که بیماری او بوده است مرحله 3 بیماری مزمن کلیه . در آن زمان، بیمار باید برخی از درمان های موثر به موقع برای جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود را.

درمان موثر برای مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چیست؟

Hormonotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی رایج ترین برای درمان بیماری کلیه می تواند علائم بیماری کلیوی تا حد زیادی در مراحل اولیه بیماری کلیه از بین بردن، علاوه بر این، می تواند پیشرفت بیماری کلیوی به تاخیر بیاندازد.

دیالیز ممکن است توصیه می شود هنگامی که مرحله 3 کلیه بیمار بیماری با علائم جدی، و با کمک از این درمان، بیمار می تواند زندگی طولانی تر و بهتر داشته باشد.

اما هر دو از روش های درمانی فوق می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل نمی کند. از آنجا که هر دو آنها را به اهداف برای از بین بردن علائم بیماری کلیوی اما کلیه های آسیب دیده تعمیر نیست.

در مقایسه با این دو درمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy دارای مزایای بیشتری در درمان بیماری های کلیوی. به عنوان یک نوع از ترکیبی از طب غربی و طب چینی، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده به سرعت و به طور موثر. با کمک این درمان، افرادی که در مرحله 3 بیماری کلیه هستند می تواند یک شانس برای مانند یک فرد عادی زندگی کنند. حتی افرادی که سقوط به مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت داشته باشد.

بنابراین پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان موثر ترین مرحله 3 بیماری کلیه است. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-treatment/1513.html





:: برچسب‌ها: درمان بیماری مزمن کلیه، مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: